Första dagen av fastan

Hur många svenskar observerar egentligen fastan? Förutom fastlagsbullar då menar jag. Och nej, semlor räknas inte. De är fel. Är man skåning så är man.

Under fastan ska man ju ge upp något som man tycker om. Det kan vara kaffe eller sötsaker, det kan vara à la 40 Days and 40 Nights (en av de sämre filmerna om man säger som så) eller så kan det vara... facebook. Jag har sett flera personer säga att de ska avstå facebook under fastan och att man istället ska kontakta dem på diverse emailadresser. Själv kör jag på en ny version - man ska göra en god gärning varje dag under fastan. Här kommer gruppen, på facebook - var annars?

Vad ska du ge upp under fastan iår?

Detta inlägg berör ,

Kommentarer
Postat av: John

Hellu :D



Nu ska jag lägga mig xD

God natt



Håll tummarna för mig imorgon bitti!!

Första terminstentan... :O



kram

2010-02-22 @ 21:31:36
URL: http://printeddreams.blogspot.com

Har du några åsikter om vad jag just skrev eller undrar du bara hur vädret är? (goda chanser att det regnar...)

SPAM undanbedes


Namn
Spara detaljer?

E-postadress: (bara för mig)

Var finns din blogg?

Kommentera!

Trackback
RSS 2.0