Ett nytt försök

Hej,
Om det finns någon som fortfarande klickar in på min blogg efter att den gick i vintervila den 21 December 2009; såhär två månader senare så vill jag för det första säga tack. Jag har haft mycket om mig och kring mig på sistone och ärligt talat har jag inte kännt för att blogga över huvud taget. Det kan också ha att göra med att jag känner att det inte finns någon riktigt bra riktning på min blogg, den känns mest flummig (vilket ju kan vara bra ibland men inte riktigt är va jag vill). Så vi kör med ett försök till, jag har rensat ut mina gamla inlägg och bilder, designen kommer antagligen också att förändras inom kort. Jag känner att rött kanske kan vara rätt, har aldrig haft det förr. Fast då kanske folk tror att det har med Valentines att göra. Vilket nog skulle innebära att min värld går under. Får väl fundera på det.

Jag har ingen aning om vilken riktning det kommer att gå i den här gången heller, man får väl ta det som det kommer, känner jag för att skriva om det så är det ju bra. Förresten - det märks att det var länge sedan jag bloggade. Blogg.se har bytt design ser jag.

Music: Middle of Nowhere med Hot Hot Heat

Kommentarer
Postat av: pelle

Spännande hörru! Det här ser vi fram emot :D

2010-02-11 @ 21:16:42
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Maggie Makeup Addict

Vart är det du bor? Då undrar jag särskilt med tanke på din kommentar i min blogg :)

2010-03-06 @ 15:05:55
URL: http://maggiemakeupaddict.com

Har du några åsikter om vad jag just skrev eller undrar du bara hur vädret är? (goda chanser att det regnar...)

SPAM undanbedes


Namn
Spara detaljer?

E-postadress: (bara för mig)

Var finns din blogg?

Kommentera!

Trackback
RSS 2.0